torsdag 25 december 2008

Lite allmän skit

Woho jag överlevde både tentaveckan och julafton... Jag har massor av nya saker att bitcha om men jag tror inte att jag kommer ta upp det här, vill inte förstöra julen för alla feminister och annat drägg.

Hur som helst så har jag lite jag kan skriva om; jag var på väg upp till en kompis fjällstuga för någon vecka sen och på vägen upp när vi kör på e6:an så möter vi en gubbe i sin vita volvo. Bokstavligt talar möter och är nära på att smälla med fanskapet alltså. Efter det att vi alla hade kommit över den lila chocken av att möta en bil i våran körriktning på e6:an så ringer min kompis polisen för att se till att dom tar hand om den stackars lilla gubben. Efter att ha blivit kopplad lite hursom helst genom landet fick han prata med nån polis, han förklarade hela situationen och när han var klar så ställer polisen den inteligenta frågan : " Var det något annat?"
Way to go polisen... och folk undrar varför jag inte riktig litar på den svenska polisen..

Kan väl tillägga att jag var inne på polisen hemsida och kollade på rapporterade trafikhändelser, dom hade stoppat ett rattfyllo i färjelande vid den tidpunkten men annars inget.

Inga kommentarer: